Hands-on workshop

START TO
ONENOTE

Workshop
Incompany
Webinar

Halve dag
(3 u)

20-

Voor wie

Deze OneNote opleiding is geschikt voor iedereen op zoek naar extra werkefficiëntie.

Trainer

Overal en altijd ideeën vastleggen, vormgeven en beheren

In deze OneNote opleiding van een halve dag verkennen we de belangrijkste te behalen efficiëntiewinsten, het nieuwe digitaal samenwerken én de raakvlakken met Outlook. Start to OneNote streeft niet naar volledigheid, maar vertrekt vanuit de dagelijkse noden van je collega's. 


Het doel is dat na afloop elke deelnemer perfect begrijpt hoe OneNote helpt om de dagelijkse digitale informatietsunami de baas te blijven. De opleiding vertelt deelnemers niet alleen hoe ze bepaalde dingen moeten doen, maar ook waarom. Inzicht in de achterliggende, verborgen voordelen van OneNote is immers cruciaal om collega's te motiveren deze verrassend veelzijdige tool verder te exploreren en te integreren in hun dagelijkse werk.


De deelnemers nemen bij voorkeur hun eigen Windows computer mee tijdens de training OneNote. Samen met de trainer doorlopen ze de belangrijkste menu’s en functies en kunnen ze de nieuwe weetjes verder finetunen en meteen tot in de puntjes naar hun hand zetten.


Wie na afloop nog met vragen zit krijgt één maand lang ondersteuning via e-mail. Dat is cruciaal voor het welslagen van een hands-on opleiding want vaak duiken praktische vragen pas achteraf op.


De opleiding OneNote komt in aanmerking voor een susbidie tot 30% via de KMO-portefeuille (registratienummer: DV.O230558).

Programma


Volgende onderwerpen komen aan bod tijdens de opleiding OneNote:


  • Starten met OneNote: opzet, grondbeginselen en voordelen;

  • De verschillende OneNote versies (online, mobiel en desktop);

  • Maken en structuur van een notitieblok: notitieblokken, secties en pagina's;

  • Maken en delen van aantekeningen, to do's, foto's, web clippings;

  • Belangrijkste functionaliteiten van het lint en voordelen;

  • Invoegen van bestanden, afbeeldingen en schermopnamen;

  • Samenwerking met Outlook: vergaderingen plannen, notuleren en opvolgen;

  • Samenwerking met Outlook: to do-lijsten maken, plannen en opvolgen in Outlook;

  • Samenwerken en notitieblokken delen met collega's;

  • De grot van Alibaba;

  • Hyperlinks en gekoppelde notities;

  • Werken met paginasjablonen;

  • OneNote opslaan in andere indelingen als .pdf en .docx;

  • Tips & tricks: afbeeldingen naar tekst, zoeken, markeringen, sjablonen, wijzigingen …

Subliem communiceren in digitale tijden is een echte aanrader! Op 1/2 dag tijd wordt het duidelijk hoe je met kleine aanpassingen veel tijd kan winnen. Ik heb de tips ineens in praktijk omgezet. De dynamische Gunnar weet alles aan de man te brengen en geeft jou niet het gevoel in een echte training te zitten. Bedankt! 

Karen Bogaert

© Digital Communication Training

Horenberg 81

3090 Overijse

Belgium

 

+32 2 688 28 01

hello@communicationtraining.be

 

BE0633581927

KMO portefeuille